poniedziałek, 22 marca 2021

"Poezja" - czyli klacz o dużej ilości cieni

 Witajcie!

W dzisiejszym poście będzie o customie mojego autorstwa o imieniu "Poezja".

Nazwałam ją tak trochę ironicznie, bo praca z nią nie była poezją... Uparte babsko xP.

Parę postów temu opisywałam ją w oryginalnym malowaniu (klik). Może wyglądała nie najgorzej, ale mi się jednak nie podobała. Dlatego też postanowiłam nadać jej nowych kolorków.

Kiedy zabrałam się za nią to myślałam, że będzie to łatwa i przyjemna praca, ale okazało się, że nie.

Na samym początku miałam zamysł, że będzie ona w maści izabelowatej (inaczej zwanej palomino), ale niestety musiałam  odejść od tego pomysłu, bo łaty, które pokrywały jej plastikowe ciało były nie do zamalowania przez moje farby. Bałam się, że będę musiała wszystko zmyć i położyć innego koloru farbę, ale zrezygnowałam i postanowiłam kontynuować malowanie, ale już w ciemniejszych kolorach.

I to był strzał w dziesiątkę. Maść jaką uzyskałam to w sumie taka gniada podpalana. Bardzo mi się podoba jak wyszły mi przejścia na tym modelu.

Wiem, że trochę mało zdjęć dodałam tej klaczki, ale aktualnie nie miałam czasu robić nowe zdjęcia, bo robione one były w zeszłym roku, a ostatnio mam prawie non stop powtórki do egzaminu ósmoklasisty... Mam już na prawdę tego dosyć...

Co myślicie o "Poezji" w takim malowaniu? Jestem ciekawa Waszej opinii.

Pozdrawiam Was cieplutko i do następnego!

4 komentarze:

  1. Bardzo ładna ale wydaje mi się że trochę zbyt ostro przeszłaś z jasnego do ciemnego (lub na odwrót nie wiem jak malowałaś :) ) Jej pysio jest przesłodki zwłaszcza ta odmianka, i pięknie pomalowałaś wstążki. Życzę powodzenia na testach i cierpliwości do nauki.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna klacz! :D Podoba mi się żywe cieniowanie, może ma trochę za ostre przejścia, ale poza tym jest przyjemna dla oka.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się w Twoim malowaniu :3 Lubię, kiedy modele są mocno pocieniowane. Odmiany ładnie Ci wyszły, zwłaszcza te na pyszczku.
    Pozdrawiam,
    Riley
    z
    diamond111rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Jakiego werniksu użyłaś? To satynowy? Bo ma lekki połysk, który ożywia model :D

      Usuń