środa, 12 sierpnia 2020

Moje rzeźby na sprzedaż

 Witajcie!
Tutaj będę wstawiać moje medaliony, które będą na sprzedaż. Są to rzeźby mojego autorstwa, którym oddaje całe serce, aby każdy detal, każdy włosek czy żyłka wyglądały jak prawdziwe.

Zaoferować mogę również malowanie moich medalionów w wybraną przez kupującego maść. Spróbuje podołać każdej prawie maści ;).

Jeśli czytelniku jesteś zainteresowany kupnem mojego medalionu to zapraszam o kontakt przez:
 - Instagram: https://www.instagram.com/stajnia_pegaz/
- skrzynkę pocztową: stajniapegaz468@gmail.com

                                 Medaliony:
Roger
Rzeźba przedstawia ogiera zimnokrwistego, który czujnie patrzy się w dal i obserwuje otoczenie wokół siebie. Roger ma piękną bujną grzywę, która trochę przykrywa jego "puszystą" szyję.
Medalion był wyrzeźbiony w roku 2020 i jest ograniczony ilością do 40 kopii.



 Lilka
Rzeźba przedstawia klacz rasy arabskiej, która przypomina konia będącego na wystawie. Przez swoją malutkość płaskorzeźba ta  jest w jakimś sensie dla mnie wyjątkowa.
Medalion był wyrzeźbiony w roku 2020 i jest ograniczony ilością do 30 lub 40 kopii
.

First Lady
Rzeźba przedstawia klacz gorącokrwistą, która dumnie prezentuje się do robienia zdjęć. Ma w sobie coś takiego, że chciałoby się ją schrupać :3. 
Medalion był wyrzeźbiony w roku 2020 i jest ograniczony ilością do 30 kopii.



Equator
Rzeźba przedstawia ogiera rasy KWPN, który jest skupiony w wykonywaniu trudnych póz ujeżdżeniowych. Equator ma grzywę zaplecioną w koreczki.
Medalion był wyrzeźbiony w roku 2020 i jest ograniczony ilością do 20 kopii.


Epos
Rzeźba przedstawia ogiera arabskiego, który ujawnia swój prawdziwy temperament. Mimo tej eksponowanej złości to wygląda nadal majestatycznie.
Medalion był wyrzeźbiony w roku 2020 i jest ograniczony ilością do 30 lub 40 kopii.



4 komentarze:

  1. Piękny! Rzeczywiście, wygląda jak żywy!
    Gdybym zbierała medaliony, to bym się skusiła, ale na razie nie… Może kiedyś?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że wiele pracy włożyłaś w te medaliony! :)
    Pozdrawiam
    Mela
    http://siren-singing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowne prace, jestem zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy pomysł! Ja poczekam aż pojawią się jakieś inne, choć przyznam, że Roger mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń