środa, 24 lutego 2021

Stojak pod siodło i ogłowie na skalę 1:9

 Witajcie!

W dzisiejszym poście pokażę Wam mój projekt z roku 2019. Jest nim drewniany stojak pod siodło i ogłowie dla skali 1:9 (Traditional).



Został on zrobiony głownie z patyczków po lodach i odrobiną kartonu. Przyznam szczerze, że to nie był prosty do wykonania projekt, ale jestem na prawdę bardzo usatysfakcjonowana  z efektu końcowego.




Kolor patyczków zmieniłam poprzez brązową bejcę. Było na prawdę trzeba dużo czasu poświęcić na samo przygotowanie patyków do bejcowania itd. Odpowiednie przycięcie, ewentualne wyrównanie, szlifowanie, polerowanie i dopiero bejcowanie. Samo nakładanie tego pigmentu było bardzo czasochłonne, bo każdy patyk trzeba było z oby dwóch stron "pomalować", a następnie zostawić do wyschnięcia i położyć drugą warstwę.



Na zdjęciach również możecie zauważyć  również ogłowie, siodło oraz czaprak mojego autorstwa. Nie są najlepsze, ale wtedy nie robiłam tak ładnych akcesorii. Teraz (tak myślę) robię lepsze.








Co myślicie o mojej pracy? Czy Wy też robiliście podobne rzeczy? Dajcie znać w komentarzu ;).

Pozdrawiam i do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz