piątek, 27 grudnia 2019

Nowość roku 2014 - CollectA 88477 klacz rasy pełnej krwi Angielskiej

Witajcie!
W dzisiejszym poście opis klaczy rasy pełnej krwi Angielskiej z firmy CollectA o nr katalogowym 88477 wyrzeźbioną przez Deborah McDermott.


Klaczka jest maści gniadej z białą pęciną na prawej tylnej nodze zakończona jasnym kopytem.
Na głowie znajdują się gwiazdka i chrapka, która nie jest niestety zaróżowiona.


Figurka ma wyrzeźbione strzałki na wszystkich kopytach oraz wicherki. Niestety brak kasztanów.
Jest ona przedstawiona w kłusie z rozwianą grzywą i ogonem w takt ruchu, które są wyrzeźbione naprawdę bardzo realistycznie.
Jedynie przyczepiłabym się tylko do "szczupłości" w okolicach łopatek i klatki piersiowej oraz do malowania grzywy, a w szczególności grzywki, która w zasadzie nie jest w ogóle pomalowana.




Pochwalę się, że wygrałam II miejsce w konkursie u La Rosita Stable :D
Zdobywca drugiego miejsca miał wybór - czy chce mieć zrobiony rząd jeździecki wzorowany na projekcie lub malowanie figurki. Oczywiście jak mogłam przepatrzeć taką super okazję i właśnie ta oto klaczka pojechała na przemalowanie na maść według nadesłanego projektu.
A oto mój projekt:

Niebawem pojawi się post już z przemalowaną wersją. Cieszę się, że mogę mieć coś tak cudownego... <3

No to byłoby to na tyle :).
Do następnego!

12 komentarzy:

  1. Przepiękny model i przepiękny rysunek, a custom już widziałam u Karossi i nie mogę się doczekać opisu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że wszystko się podoba i, że czekasz również na opis klaczki :D!
      Pozdrawiam Katarzyna i życzę szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  2. Ta klacz to dla mnie zagadka. Raz mi się podoba raz nie. Specyficzne z niej dziewczę i nie wiem właściwie, dlaczego częściej jej nie chcę niż chcę, może to wina rzeźby? Jest taka mało angielska. cx
    Gratuluję wygranej! Bardzo podobała mi się Twoja praca, zasłużyłaś na nagrodę. :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, rzeczywiście zgadzam się z Tobą, że nie przypomina ona 100% anglika. Dziękuję bardzo za miły komplement! :D
      Również pozdrawiam, Katarzyna :)

      Usuń
  3. Całkiem lubię ten model, bardzo sympatyczny. No i oczywiście gratuluję wygranej, widziałam już co prawda fotkę gotowej kobyłki, ale na pewno chętnie przeczytam i zobaczę więcej zdjęć!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      I również pozdrawiam, Katarzyna :)

      Usuń
  4. Chętnie zobaczę post gdy już klacz do ciebie dotrze :), uwielbiam tworzyć siwe jabłkowite, wydobywanie z niej piekna to była czysta przyjemność ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :D.
      Również pozdrawiam, Katarzyna

      Usuń
  5. Sam model jest bardzo ładny, jednak jeśli miałabym go kupić to tylko na customa ;) Gratuluję II miejsca, klacz na pewno wygląda o niebo lepiej <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Fakt, firmowe malowanie nie jest za dobre i figurka była dość mocno podatna na zadrapania, więc dlatego trafiła na przemalowanie ;). W niedługim czasie pojawi się post z wersją przemalowaną :D.
      Pozdrawiam, Katarzyna :)

      Usuń
  6. No to znalazłam kolejny fajny modelowy blog! Będę wpadać i zapraszam do siebie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło <3 Dodałam Twój blog do obserwowanych :)
      Pozdrawiam, Katarzyna :)

      Usuń