piątek, 27 grudnia 2019

Post mało świąteczny, ale z klimatem, część 3

Witajcie!
Dziś ostatnia już część naszych "świątecznych" postów ;).
Z wszystkich jak dotychczas pokazanych akcesorii - w tym oto poście jest ono najmłodsze ;).

A oto trzeci i ostatni z nich:


                  To ogłowie zostało rozpoczęte w pierwszy dzień świąt, a skończony w drugi ;).
           Zostało ono zrobione ze sztucznej  kremowej skóry, która wcześniej robiła za pokrycie kanapy.
          Przy odrobinie obróbki, docinania i wbijania nożyka w palce przeżyłam ja oraz model też xD.

Każda sprzączka z bolcem i bez oraz kółka były oczywiście robione ręcznie ze srebnych spinaczów biurowych.



Wszystko oczywiście jest tak samo regulowane jak przy prawdziwym ogłowiu, więc wszystko można porozpinać i dopasować również do danej figurki.

Oraz...

...wisienka na torcie, czyli... świąteczne nauszniki :) :


Zostały zrobione z trochę rozciągliwego materiału oraz z kordonka jako taka lamówka.


No to koniec na dzisiaj. Mam na dzieję, że bardzo podobają się Wam wszystkie akcesoria :).
Pozdrawiam Wesołych Świat i szczęśliwego Nowego Roku! Do następnego!

8 komentarzy:

  1. Zazdroszczę cierpliwości do tych małych sprzączek. Grrr... Ale wszytko piękne i aż mi wstyd, że ja przeleniuchowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt,co fakt czasem traciłam cierpliwość w szczególności przy robieniu bolców. Niezmiernie się cieszę, że ogłowie mimo wszystko się podoba i jest to dla mnie satysfakcja, że nie spędziłam tych 6 godz. na marne :D.
      Pozdrawiam Katarzyna

      Usuń
  2. Bardzo ładne ogłowie, ubóstwiam kolor skóry. Podziwiam za sprzączki, ja do tej pory zrobiłam taką tylko jedną i nie zabieram się za więcej. I te nauszniki <3 urocze i estetyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszę się niezmiernie, że ogłowie i nauszniki się bardzo podobają! To naprawdę wielka satysfakcja dla mnie, że nie zmarnowałam kilkanaście godzin czasu :D.
      Pozdrawiam, Katarzyna.

      Usuń
  3. Szkoda troczę że nie pokazałaś ich naraz, bardzo chętnie bym to zobaczyła. Oba elementy ekwipunku bardzo mi się podobają. Wyszły Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Wiem, miałam pokazać jak wyglądają razem, ale z mojego lenistwa nie zrobiłam tego, ale na pewno kiedyś na blogu znajdą się razem w komplecie :).
      Pozdrawiam, Katarzyna :)

      Usuń
  4. Po 1-genialne nauszniki!
    Po 2-Szacun, że chciało Ci się robić tak szczegółowe ogłowie ;) Szalenie podoba mi się jego kolor i w ogóle estetyka <3
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalenie dziękuję za tyle komplementów! Jest to dla mnie cholerna motywacja do robienia kolejnych takich szczegółowych akcesorii <3. Dziękuję jeszcze raz! <3
      Pozdrawiam, Katarzyna :D

      Usuń