poniedziałek, 3 maja 2021

"Prima" - czyli figurka 2 w 1

 Witajcie!

W dzisiejszym poście będzie o moim drastic customie o imieniu "Prima".

Przeróbka tutaj polegała na tym, że postanowiłam połączyć ze sobą dwa konie, a tutaj konkretnie dwa źrebaki. Stąd to 2 w 1.


Żebyście nie główkowali jakie dwie figurki są złączone to załączam na dole zdjęcia.

CollectA - źrebak rasy Mustang
CollectA - źrebak rasy Tennessee Walker Horse (TWH)

Już wiecie jakie części są od danych modeli?




Jeśli nie, to podpowiem, że jest to tak:
- kłoda z nogami oraz ogonem (tylko obróconym) od Mustanga,
- szyja z głową od TWH.



Grzywa z grzywką jest od nowa wyrzeźbiona. Ogon zaś został odcięty i obrócony. Pewnie zastawiacie się dlaczego? A no dlatego, że nie lubię modeli z tak fikuśnie podniesionymi ogonkami :).




Dorzeźbiłam również kasztany - rzadkość wśród licznych modeli firmowych ;).


Oczywiście również źrebaczek dostał nowe umaszczenie. Jest teraz cały kary z chrapką na chrapach i skarpetką na prawej tylnej nodze z jaśniejszym kopytkiem. Malowanie wykonałam oczywiście farbami  oraz pastelami suchymi.

Co myślicie o "Primie"? Chcielibyście taki model mieć w kolekcji?

Pozdrawiam i do następnego!

6 komentarzy:

  1. Śliczna, bardzooo podobają mi się jej oczka :). A tak chciałam spytać, czy z tych części, co zostały, to zrobisz nowego drastica? c:
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może tak, ale może znowu z innymi figurkami? Może coś fajnego wykombinuję ;).

      Usuń
  2. Piękny jest! Wogule nie widać że jest drastickiem świetnie ci wyszło. Jak dla mnie może być sprzedawany jako taki normalny model. Chętnie bym takiego przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne z niej stworzenie. <3 Gdyby model był produkowany masowo, z pewnością bym się na niego skusiła!

    OdpowiedzUsuń